Kom 5. desember!!

oktober 18, 2009 christineholtar

Syntes ting nærmer seg med stormskritt…
Sitter å skriver bachelor oppgave, innleveringsdato næremer seg. Etter den er unnagjort er det rett på semester oppgave i spesial pedagogikk, nilesing før eksamene starter for fult. Kjenner angsten kryper litt oppover ryggen. DÅRLIG TID, ALT FOR DÅRLIG TID!! Men det e det man får for å gå ett helt semester med hendene i lommen å si tssh, det går så fint, vi har god tid.

Dessutten næremer termin seg med stormskritt, er nå bare to måneder igjen og kjenner det utrolig godt på kroppen at det skal bli deilig å være ferdig. Ferdig med å være tung og føle seg ubrukelig. Jul og baby nærmer seg og er selvsagt en kjempe motivasjon. Har det på repeat som mantra i bakhode når jeg føler meg stresset og sliten av eksamen, jobb og av det å være sjokk og feit: Kom 5 desember!! Da er eg gått ut i permisjon og er ferdig med alle eksamner. Da skal jeg sette meg ned å tømme hode og puste godt ut og vente på den fine julegaven vår ❤ Da har jeg god tid til å være skikkelig husmor og ha det fint, ryddig og reint runt meg, til å bake julekaker og pakke inn gaver. Åååe, KOM 5. desember!!

Entry Filed under: 1

Legg igjen en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Sider

Kategorier

Kalender

oktober 2009
M T O T F L S
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Most Recent Posts